Анализи

Умни ли са умните технологии или просто полезни?

CIO Media

Технологиите наистина се развиват бързо. Има обаче една област, която се движи по-бързо и от тях и това е маркетингът. Всяка нова разработка, която носи в себе си поне някакви черти на новаторство, се сдобива с гръмкото име „интелигентна“. Две разработки са тенденция, а три – цяла нова ера в развитието на човечеството.

Реално едва ли някой би се ентусиазирал да ползва (и да плати) нещо, което е просто „полезно“. Но понякога разминаването между реалната „интелигентност“ на даден продукт и неговата реклама е прекалено голямо.

Да вземем за пример умните градове. Някои от белезите, които правят един град умен, всъщност не са нищо повече от електронизирани начини за предаване на полезна информация за гражданите. „Интелигентността“ идва, когато на база на информацията се правят анализи, които в крайна сметка водят до по-добри услуги за гражданите, облекчаване на трафика или по-чиста околна среда.

За да прочетете цялата статия, е нужен абонамент.


X