Cfo

Mastercard с ново проучване за интереса към мобилните разплащания

CIO Media

Проведеното в началото на годината проучване Mastercard Digital Payments Study в социалните мрежи измерва интереса и ангажираността на потребителите към новите технологии за мобилни разплащания. Проучването е реализирано от глобалния лидер за мониторинг PRIME Research и Mastercard и беше представено на Световния мобилен конгрес в Барселона. Данните анализират повече от 3,3 милиона разговори от последната година в Twitter, Facebook, Instagram и китайската социална мрежа Weibo. Резултатите показват над 20% повишаване в споменаването на мобилни плащания в социалните мрежи в сравнение с изминалата година.
"On-demand" или "На момента" не е просто очакване, което хората имат към съдържанието, което получават, това е реалната представа на потребителите за това как трябва да пазаруват и плащат всеки ден. В тазгодишното проучване, можем да видим как тези бързи, удобни и сигурни начини на плащане са добре приети на всички пазари. Това е показател, че търсенето и интересът ще се повишават и през следващите години," отбелязва Роуз Бюмон, старши вице президент за Европейската комуникация и развитие на разплащанията за Mastercard.
Потребителите в интернет все повече се вълнуват от новите технологии, които ще повлияят положително и ще улеснят ежедневието им. Това показват резултатите през 2019 - в сравнение с изминалата година има над 30% увеличение в споменаванията. Днес почти 20% от всички разговори, свързани с онлайн търговия засягат безконтактни плащания и мобилните портфейли.

Mastercard с ново проучване за интереса към мобилните разплащания

© CIO Media, Cio.bg


Освен основната тема за мобилните плащания, мониторингът разглежда и темите за изкуствения интелект, QR системите и плащанията със смарт аксесоари. Резултатите показват, че потребителите са все по-положително настроени към тези технологии – в мрежата почти 95% от разговорите за мобилни портфейли са положителни, а 30% от публикациите хвалят скоростта, ефективността и удобството на съответните продукти.
Анализираните разговори показват, че потребителите продължават да се фокусират върху безопасността на парите и данните си като основно условие за потребление. В публикациите си хората признават сигурността на новите технологии, която им гарантира спокойствие при мобилни плащания.
Докато последните новини за пропуски в опазването на личните данни генерират 1/5 от всички разговори, свързани с личните данни, други 13% от тези разговори отбелязват потенциала за сигурност на дигиталните технологии, включително блокчейн, токенизацията и биометрията.

X