Дигитализация

Jeep Compass ще бъде представян в Европа с виртуална реалност

CIO Media

Марката Jeep, притежавана от Fiat Chrysler Automobiles, представи добавена реалност за клиентите на изцяло обновения модел Compass на избрани пазари в Европа, съобщи на пресконференция автомобилният производител, цитиран от The Economic Times.



Jeep Compass Visualiser е лесно за употреба приложение, което пресъздава пред клиентите виртуално автомобила в реалните му размери, позволявайки им да видят новия модел преди автомобилът да е пристигнал в шоурума на автодилъра. Приложението е разработено съвместно с Accenture и подразделението му за клиентски опит Accenture Interactive, и е базирано на Tango – технологията на Google за добавена реалност за смартфони.

The Jeep Compass Visualiser вече е достъпно в избрани представителства – Австрия, Белгия, Франция, Германия, Италия, Нидерландия, Испания и Швейцария, а до края на лятото ще бъде налично при повечето дилъри на Jeep в Европа.

Посещавайки дилърите на марката, клиентите ще могат да изберат какъв интериор искат за своя Jeep Compass, избирайки между два цвята (Urbex или Ski Grey) и два салона – кожен или кожа и плат. Изборът им ще може да се види в приложението за добавена реалност, позволявайки им да визуализират своя идея в 3D, без автомобилът да е физически наличен.  


X