Как Jefferson Health се превърна в организация, водена от данни

CIO Media

Тор Олавсруд, CIO

За повечето компании ключът към превръщането в организация, водена от данни, е в промяна на културата. Такъв е случаят за Thomas Jefferson University и Jefferson Health, които стартират дигитална трансформация преди четири години с целта да се използват данни за подобряване на здравеопазването, образованието и постигането на научни открития.

Сформирани от сливането на пет независими здравни системи и два университета в продължение на три години, способностите за обработка на данни и анализ на Jefferson Health са фрагментирани и несъвместими. Муниир Оде, вицепрезидент за корпоративен анализ и главен учен по данни на Thomas Jefferson University and Jefferson Health, идва в организацията от Quest Diagnostics преди четири години, за да пренесе здравната система в бъдеще, водено от данни. Оде споделя, че тогава здравеопазването е било в точка на застой. Здравната система, която Оде описва като "богата на данни, но бедна на информация", се нуждае от по-добро разбиране на нейните пациенти и техните рискове, и финансовите ангажименти на организацията.

"Всички тези различни фактори действително водят до огромна трансформация в здравеопазването", казва Оде, който преди това работи като директор по здравна информация в Quest Diagnostics. "Бизнес моделите се променят от заплащане за услуга на заплащане за стойност, инициативите за здравето на населението наистина помагат да се ускори тази трансформация и в крайна сметка коренът на всичко това, ключов фактор за осигуряване на нашия успех в бъдеще, трябва да бъде анализът."

За да прочетете цялата статия, е нужен абонамент.

X