Decathlon прави мобилно плащането на покупки на дребно

CIO Media

Клинт Баултън, CIO, САЩ

Международна компания за спортни стоки с планове за завладяване на американския пазар започва продължителна игра, която би могла да очертае бъдещето на целия сектор "търговия на дребно". Базираната във Франция Decathlon, която има повече от 1500 магазина в 49 държави, откри своя първи търговски обект в САЩ в град Емъривил, Калифорния, през април, което само по себе си не е кой знае какво събитие.

Новото е, че компанията е намерила начин да избягва опашките чрез мобилни системи за продажба на място и безкасови плащания. Сътрудници на магазина се разхождат в обекта на площ 47 000 квадратни фута, за да обслужат плащанията на клиентите с мобилни станции за плащане и iPhone-и, заредени със софтуер за плащане на място (POS), казва главният информационен директор на Decathlon Тони Леон, който работи без много шум за дебюта на Decathlon в САЩ през последните четири години. Сътрудниците на магазина "помагат на клиентите да не попадат в опашки пред каси в очакване да бъдат обслужени с грубовати стари ПОС терминали", казва Леон.

Отрасълът на търговията на дребно по принцип не проявява голямо желание да инвестира в цифрови технологии, но очакванията на клиентите пришпориха сектора да направи сериозни инвестиции в трансформиране на бизнеса според Gartner, които казват, че разходите за технологии в глобалния сектор за търговия на дребно ще се увеличат с 3.6%, за да надхвърлят 203.6 милиарда щатски долара през 2019 г. Някои от тези инвестиции включват системи за безкасови технологии и решения за "умни плащания", които комбинират различни цифрови технологии, за да елиминират необходимостта клиентите да преминават през традиционните опашки пред касите, казва Gartner.

За да прочетете цялата статия, е нужен абонамент.

X