Мениджмънт

WhatsApp се сблъсква с предизвикателства в САЩ

CIO Media

Засилване на възприемането на услугата за незабавни съобщения WhatsApp в САЩ се оказва трудно, смята съоснователят на услугата Брайън Актън, въпреки че компанията все още създава сериозни приходи за “бъдещия си родител” Facebook.

“Ръстът в САЩ е предизвикателство за нас”, коментира Актън, цитиран от Ройтерс. По неговите думи Япония и Тайван са страни, където “бихме могли да бъдем по-успешни с по-малко усилия”.

Facebook, WhatsApp, придобиванеАктън обаче по-рано възприе оптимистичен тон в своите първи публични коментари, след като Facebook обяви по-рано през годината, че ще придобие бързо развиващата се WhatsApp за 19 милиарда долара кеш и в акции.

Според Актън стойността на WhatsApp е, че услугата би добавила 1 милиард нови потребители към социалната мрежа, дори и в случай че WhatsApp услугите останат извън Facebook. Той описва отношението между двете компании като “отделни, но равни”, коментирайки че смесването на услугите може да създаде “риск и опасност”.    

Омаловажавайки опасенията, че Facebook би могъл да научи данни за потребителите на WhatsApp users, Актън коментира, че WhatsApp разполага с много малко ценна информация за споделяне. “Ние не разполагаме с нищо повече от един телефонен номер, с който работим”, уточнява той и допълва, че екипът на компанията не се рови в съобщенията, обменяни между потребителите. По неговите думи, всички съобщения са криптирани по някакъв начин. 


X