Мениджмънт

Yahoo иска да купува доставчик на съдържание за YouTube

CIO Media

Интернет гигантът Yahoo е готов да плати около 250 милиона долара, за да купи Fullscreen, компания, която създава съдържание за каналите на YouTube, съобщава Ройтерс, позовавайки се на информация на британския Sky News.

YouTube, YahooYahoo цели да разшири достъпа си до младите потребители чрез придобиването на компанията, която генерира над 3 милиарда гледания на месец в YouTube на Google.

Yahoo обаче среща конкуренция в лицето на частната инвестиционна компания Chernin относно контрола върху базираната в Калифорния фирма. 

Chernin е вече акционер във Fullscreen, след като закупи дял от компанията през юни миналата година, заедно с най-голямата рекламна компания в света WPP и Comcast Ventures.

Chernin, притежавана от бившия изпълнителен директор в News Corp Питър Чернин, има договореност, че може да закупи Fullscreen на предварително договорена цена, ако други кандидати за сделката не предложат поне 300 милиона долара, твърдят от Sky.

Fullscreen е основана през 2011 от Джордж Стромполос, бивш изпълнителен директор в Google.


X