Мениджмънт

Yahoo купува стартъп за анализи

CIO Media

Yahoo ще купува стартъпа за мобилни анализи Flurry, за да подсили бизнеса си в бързо разрастващия се сегмент на мобилните реклами, където значително изостава зад конкурентите Google и Facebook.

Шестгодишната Flurry използва анализи с цел доставяне на тергетирани реклами на потребителите чрез мониторинг на активността на повече от половин милион приложения върху около 1,4 милиарда мобилни устройства по целия свят. Информацията съобщи Ройтерс, позовавайки се на официален анонс на Yahoo, направен в понеделник. 

Стартъп компанията предоставя информация в помощ на маркетолозите и брандовете да достигат по-лесно своите желани публики, съобщават от Yahoo.

От Yahoo не съобщават за ценовите параметри на сделката, но според източници, близки до компанията, интернет фирмата ще плати няколко стотици милиона долара. Технологичният блог re/code назова по-рано за тази приблизителна сума. 

Flurry ще продължи да работи както и преди, след като придобиването бъде завършено, а екипът на стартъпа ще остане в своите настоящи местоположения, добавят от Yahoo.

Yahoo се опитва да съживи своя стагниращ онлайн рекламен бизнес, след като главният изпълнителен директор Мариса Майер отбеляза своята втора годишнина в интернет компанията.

Бившият висш мениджър от Google възобнови много от уеб продуктите на Yahoo, но продажбата на реклама остава все още слаба, като в същото време конкуренти като Google и Facebook продължават да постигат силен, двуцифрен ръст в приходите. 

Подобно на конкурентите си, компанията инвестира в мобилните рекламни платформи, тъй като потребителите все повече достъпват интернет през смартфони и таблети. Като цяло приходите на компанията от мобилна реклама нараснаха над два пъти през второто тримесечие на годината. 


X