Мениджмънт

Седем ключа към успеха в бизнес анализите на самообслужване

CIO Media

Боб Виолино, CIO, САЩ

Седем ключа към успеха в бизнес анализите на самообслужване

Бизнес анализите на самообслужване (Self-service BI) стават все по-популярни, като компаниите се стремят да ги направят лесни за потребителите на всички нива с цел да правят стойностни изводи въз основа на нарастващия обем данни.

В свой доклад Gartner прогнозира, че до 2019 г. аналитичните изходни резултати на бизнес потребителите, разполагащи с функционалност за самообслужване, ще надмине тези на професионалните експерти по данните.

Проучването, направено сред над 3000 ИТ мениджъри, показва, че те поставят анализите на първо място сред технологиите, даващи конкурентно предимство на компанията. От Gartner заявяват, че фирмените лидери в областта на данните и анализа все повече използват функционалност за самообслужване за създаване на основаваща се на данните култура в рамките на своите компании.

„Бизнес анализите на самообслужване са важна функционалност за компаниите днес. Това позволява на ИТ специалистите да дадат силата на данните в ръцете на служителите“, казва Мишел Верчелино, главен ИТ директор в компанията за финансови услуги IMA Financial Group. „Служителите могат да избират „собственото си приключение“ в зависимост от проблемите, които се опитват да решат, и имат възможността да създават индивидуализирани отчети“, добавя тя.

За да прочетете цялата статия, е нужен абонамент.


X