Мениджмънт

Девет нови правила при ИТ управлението

CIO Media

Дан Тинан, CIO, САЩ

Едва ли през последните 10 години има друга сфера, която се е променила по-цялостно от технологичната. Много ИТ мениджъри обаче все още следват старите правила на играта, които от дълго време не са актуални.

Отдавна отмиха дните, когато ИТ специалистите казваха на всички в компанията какво да правят. Днес тяхната роля е доста по-различна и те не са просто изпълнители, които трябва да реализират исканията на бизнеса.

При високите скорости на работа организациите не могат да си позволят лукса за месеци да приключват големи и скъпи ИТ проекти. Освен това вече не стои въпросът за избор между иновации и сигурност – фирмите се нуждаят в еднаква степен и от двете, а това на свой ред оказва по-голям натиск върху CIO.

В днешно време ИТ лидерите са тези, които помагат на бизнес потребителите да изберат най-добрите инструменти и услуги сред голямото разнообразие от предложения на пазара. Същевременно те трябва и да насочват организацията в нейната технологична трансформация. А след като компаниите стават все по-зависими от данните за взимането на решенията, ИТ мениджърите имат повече власт и по-голяма отговорност от когато и да било преди. Ето кои са новите правила на технологичната сцена.


За да прочетете цялата статия, е нужен абонамент.


X