Мениджмънт

Седем начина прогнозният анализ да бъде полезен

CIO Media

Джон Едуардс, CIO, САЩ 

Силата на добрия анализ може да увеличи продажбите, да прогнозира нуждите на клиентите и да помогне на организацията дори да надхвърли техните очаквания. Идеалната печеливша ситуация в отношенията клиент – организация е, когато се увеличават продажбите заедно с чувството на удовлетвореност на купувачите.

Според Пол Гайнор, партньор в компанията за професионални услуги PwC, новата суперсила на бизнеса са данните. Разширеният бизнес анализ дава възможност да се вижда и да се предвижда всичко и навсякъде – всяко взаимоотношение с клиента, всяка част от веригата на финансовата сделка навсякъде по света.

Във все по-свития пазар на дребно прогнозният анализ дава на продавачите нов важен акцент, който компенсира избора на интернет пазаруването, както и сравнителните му акценти.

Добрият анализ е полезен, за да се предвидят отговори и ситуации, които да изпреварят рисковете и да повлияят на резултатите, убеден е Гейнор – като че ли ги наблюдаваш с телескоп, а не в огледалото за задно виждане.

Ако съществуват още скептици, които не признават прогнозния анализ за най-мощния маркетингов инструмент, се запознайте със седемте начина, по които всяка компания може да използва технологията, за да достигне по-високо ниво в обслужването на клиенти и продажбите.

1. Хиперперсонализиран маркетинг

Хиперперсонализираният маркетинг обслужва клиента, като му подава правилното съобщение в подходящия момент по правилния канал. Това донякъде преплита изкуството и науката. Научната част според Бинду Тота, вицепрезидент на онлайн облекло и аксесоари на дребно Zulily, дава на купувачите правилната комбинация от категории, селекции, цени, цени за доставка и други ключови услуги. Изкуството се включва в презентацията на всички тези елементи, за да бъдат облечени в най-привлекателния облик за клиента според нея.

За да прочетете цялата статия, е нужен абонамент.


X