Мениджмънт

За по-младите служители дистанционната работа е по-предизвикателна

Мария Динкова

Противно на общото разбиране, за по-младите служители се оказва по-трудно да се приспособят към дистанционната работа в сравнение с техните по-възрастни колеги, пише ITProPortal.

Това показва нов доклад на Studio Graphene, проведен сред над 900 служители в Обединеното кралство. Според данните повече от една четвърт от представителите на милениал поколението (28%) смятат, че преходът към дистанционна работа е предизвикателен. Сред служителите над 55-годишна възраст - един от 10 (11%) определят промяната като трудна.

Междувременно 28% от милениалите редовно се сблъскат с проблеми при използването на технологиите и почти една трета ежедневно имат трудности с интернет връзката. По-възрастните служители изглежда, че имат по-малко предизвикателства при работата с технологии (18%) и по-рядко имат проблеми с интернета (12%).

Тези стойности също така отразяват отношението на служителите към обучението. Докато малка част от по-възрастните служители смятат, че компанията им трябва да осигурява повече обучения (9%), то над една четвърт от представители на милениал поколението биха се радвали и оценили подобно съдействие.

"Дали заради по-малко подходящите (или комфортни) условия на живот или по-високите очаквания от техните компании, е ясно, че милениалите изпитват повече трудности с промяната - това включва технически проблеми, физически болки и необходимост от повече поддръжка", коментират от Studio Graphene.

Експертите от компанията призовават бизнесът да осигури инструменти и обучение за своите служители по време на този труден период и напомнят, че всеки служител има различни и уникални нужди, на които трябва да се обърне внимание.

X