Проекти

Историческата миграция в облака на Netflix

CIO Media

Том Макулей, CIO, Великобритания

В своята 20-годишна история Netflix порасна от магазин за DVD под наем с 30 служители до глобална мрежа за поточно видео с над 5000 заглавия, 130 млн. абонати и 11 млрд. долара приходи. И промени изцяло развлекателната индустрия.

Новата концепция беше обявена през януари 2016 - по време на Consumer Electronics Show изпълнителният директор на Netflix Рийд Хейстингс заяви, че услугата стартира в повече от 130 страни. “Докато говоря пред вас сега, Netflix става активна в почти всяка държава по света. Вие сте свидетели на раждането на глобална телевизионна мрежа.“

Всичко това става възможно благодарение на радикална трансформация на традиционните дотогава ИТ операции, спомня си Дейв Хан, старши инженер в екипа за облачни операции в Netflix. “Можете да си представите обема работа, анализи и архитектурен дизайн, които трябваше да извършим, за да направим услугата достъпна в 130 държави и за милиони нови потребители“, допълва той.

Пътешествието започва, когато Netflix решава да прехвърли цялото си съдържание от центрове си за данни в публичен облак.
 

За да прочетете цялата статия, е нужен абонамент.


X