Проекти

Два иновативни проекта подобряват клиентското изживяване в СЖЕБ

CIO Media

Иван Гайдаров

С развитието на технологиите банковият сектор получи в ръцете си редица нови инструменти, с които да оптимизира вътрешните си процеси. То обаче породи и много предизвикателства – навлизане на далеч по-гъвкавите финтех компании, различни регламенти за защита на личните данни на потребителите и т.н. Но най-сериозното предизвикателство пред отделните финансови институции сякаш отправя все по-голямата конкуренция в сектора и ограничените инструменти за влияние върху нея. Затова и от Сосиете женерал Експресбанк (СЖЕБ) залагат на потребителското изживяване, за да се отличат от останалите организации в сегмента си на българския пазар, като за целта разработват два иновативни проекта, насочени именно към повишаването на клиентската удовлетвореност.



Програма за лоялност Merci

Програмата за лоялност на СЖЕБ – Merci – стартира официално в началото на октомври 2018 г., след като преди това минава успешен тестов период. Проектът е инструмент за реализация на две основни цели на банката – желанието ѝ да увеличи допълнително лоялността от страна на клиентите, както и участието на дигиталните канали при употребата на банковите карти. Едновременно с това иновативната концепция би позволила на СЖЕБ да избегне необходимостта от издаване на допълнителни пластики, които често са важна част от подобни програми за лоялност.

 За да прочетете цялата статия, е нужен абонамент



X