Проекти

Алианц банк стартира проект за цялостна дигитализация

CIO Media

Деница Дженева

Дигиталните технологии значително промениха начините, по които потребителите искат да получават услуги от банковите институции. Заедно с това израсна цяло ново поколение, за което използването на технологии във всяка ежедневна дейност е не просто естествено, но и задължително. За да отговорят на новите изисквания на клиентите си, банките търсят форми на трансформация, с които да посрещнат, а понякога и изпреварят очакванията.

Това е причината Алианц банк да разработи „Двугодишната програма за цялостна дигитализация”. Проектът цели да подпомогне финансовата институция и да отговори на актуалните очаквания на клиентите, като направи комуникацията с банката по-лесна и удобна. Инициативата предвижда внедряването на дигитална банкова платформа, която да се използва от клиенти и служители.

“Сред основните ни цели са да задоволим нуждите на съвременните дигитални поколения, както и да отговорим на новите предизвикателства, свързани с потребителското поведение”, коментира Кирил Кирилов, CIO и вицепрезидент на "Алианц България холдинг". „Клиентите са в центъра на всичко, което правим. В тази връзка се стремим да предоставим цялостно комплексно обслужване, което да удовлетворява техните нужди, както и ново дигитално преживяване, което е хибридно и обхваща различни канали”, допълва той.


За да прочетете цялата статия, е нужен абонамент.


X