Проекти

10 успешни дигитални трансформации

CIO Media

Клинт Баултън, CIO, САЩ

Компаниите все по-често стартират инициативи за разширяване или изграждане на цифрови способности, които осигуряват ефикасност на бизнеса или увеличение на приходите. Но напредъкът на дигиталните трансформации е различен.

Тридесет и пет процента от 3810 представители на висшето ръководство, анкетирани наскоро от Telstra, са инвестирали повече от 1 милион щатски долара в продукти и услуги за дигитална трансформация през миналата година, докато 16 процента са похарчили повече от 5 милиона щатски долара. Една трета от тези ръководители очакват общите им разходи за цифрова трансформация да се увеличат с повече от 10 процента през следващите три години според Telstra.

При положение че компании като General Electric и други срещат препятствия по пътя, много предприятия предпочитат да се откажат от пълна трансформация в полза на по-малки, по-премерени нововъведения. Изглежда, че предприятията стесняват мащаба на промяната, казва Forrester. Само 34 процента от банките и застрахователите трансформират маркетинга и само 45 процента трансформират грижата за клиентите.

“Има известна умора около мащабната дигитална трансформация и необходимост технологичните лидери и водещите компании в областта на електронната търговия да я направят по-малка”, казва анализаторът Алън Бонд от Forrester Research. “Сега ръководителите казват: „Ние разбираме, че ще бъдем разтърсени, но какво можем да направим по-бързо или по-практично?”


За да прочетете цялата статия, е нужен абонамент.


X