Проекти

Caesars залага на цифровите технологии

CIO Media

Клинт Баултън, CIO, САЩ

Разпространението на дигиталните възможности улесни новата ера на персонализация. Доставчиците на стоки и услуги използват различни софтуерни услуги и приложения, за да изкушават клиентите с оферти. Търговците на дребно са най-видимите играчи на този фронт, но казината разглеждат персонализацията като нов източник за генериране на приходи.

Засипването на гостите с оферти в правилния момент на правилното място и в правилния контекст е дигиталната стратегия, на която залага Caesars Entertainment в опитите си да разшири дела си в хазартните игри и забавления на главната улица на Лас Вегас.

Приходите на казината по главната улица на Лас Вегас се сринаха през 2017 г., когато туристите започнаха да избягват района заради масовата стрелба в Mandalay Bay на 1 октомври същата година. Те започнаха обаче да се покачват през втората половина на 2018 г. и надхвърлиха $1 млрд. миналия октомври, се казва в Las Vegas Review Journal. Слот машините и хазартните маси не са достатъчни да задържат едно казино на повърхността предвид навлизането на Esports, срещи със знаменитости и други възможности за забавления.

Ресетиране на бара

Лес Отоленги се присъединява към екипа на Caesars с ясен фокус върху „създаване на стойност за бизнеса“, включително увеличаване на ангажираността на клиентите и създаване на нови бизнес модели. Намаляването на разходите за ИТ също е ключова задача. 

Като много други компании със съществуващ софтуер от десетилетия ИТ профилът на Caesars е натоварен с технически дълг, когато идва Отоленги. Жизненоважните казино системи на Caesars са между 25- и 35-годишни. Отоленги поема по пътя на дигиталната трансформация, за да направи възможно всяка оперативна група да управлява свои собствени софтуерни платформи на частни и публични облачни системи.


За да прочетете цялата статия, е нужен абонамент.


X