Софтуер

Обновяването на Yahoo е в ход

CIO Media

Yahoo!Вече са видими резултатите от новата стратегия на изпълнителният директор на Yahoo Мариса Майер.  Обновяването на популярният Интернет портал започна от заглавната му страница. Според Майер, дизайнерите са се старали нейният изглед да е съобразен с досегашните навици на потребителите, но същевременно да предлага съвременни възможности.  
Въпреки че е сред пионерите в интернет търсенето, напоследък Yahoo се нареждаше сред играчите в “Б група”. Мариса Майер, която преди бе топ мениджър в Google, пое ръководството на Yahoo през миналото лято и има задачата да възвърне популярността на компанията.
През януари Майер заяви, че от най-съществени промени се нуждаят услугите за търсене, електронната поща и заглавната страница на Yahoo, която сега вече е в нов вид. На нея има безкрайна лента с новини, които се подбират на базата на начина, по който самият потребител и негови приятели преминават по хипервръзките. Майер е убедена, че заради постоянно обновяваната информация, която е интересна на конкретния потребител той ще се връща на сайта на Yahoo отново и отново.
Анализаторът от Technology Business Research Езра Готхейл счита, че обновената страница на Yahoo ще привлече вниманието към портала. На него идеята за социалната лента с новини му харесва. “Интересно е да знам, какво четат моите приятели и къде пазаруват”, казва Готхейл.


X