Софтуер

Новият Google Glass е разработен за нуждите на бизнеса

CIO Media

Google Glass се завърна и вече е насочен към много по-конкретна таргет група. Разработваният за широката публика вариант на устройството остава в миналото, а Google се е фокусирал върху бизнес потребителите. Идеята е използването на Google Glass да направи служителите по-продуктивни. А това може и да проработи, според MakeUseOf.

 

 

За непосветените, Google Glass е устройство за добавена реалност (AR), предоставящо свързан с интернет екран близо до окото ви. Google представи изобретението си за първи път на Google I/O 2012, а хората останаха слисани от идеята.

Оттогава Google продаде малко бройки от Glass, липсваха приложения за него, а хората просто не знаеха какво да правят с устройството. Това доведе до решението на Google привидно да изостави проекта.

Новата версия на Google Glass (Enterprise Edition) вече бе представена като продукт за бизнеса. Проектът е част от подразделението Х на Alphabet, а самият продукт е достъпен за избрани партньори.

От Google отбелязват, че има „над 50 компании, сред които AGCO, DHL, Dignity Health, NSF International, Sutter Health,The Boeing Company и Volkswagen, които използват Glass за по-бързо и лесно изпълнение на всекидневните задачи. Компанията допълва, че през последните две години е създаван „персонализиран софтуер и бизнес решения“ за хора в индустрии, като „производство, логистика, услуги на място и здравеопазване“. Направени са „подобрения по дизайна и хардуера“, а също така е „увеличена мощността и живота на батерията“.

Спрямо предшественика си Google Glass Enterprise Edition е по-лек, камерата му е по-добра, има по-добър процесор, подобрени мрежови възможности, а червен индикатор показва кога камерата извършва запис.  


X