Софтуер

Качествата на ИТ директора – двигател на трансформацията

CIO Media

Мери К. Прат, CIO, САЩ

Ролята на ИТ директора се измени значително в процеса на прехода към дигитална компания. Ето какво ви е необходимо, за да се превърнете в нещо повече от оперативен ръководител.

Първоначално Атикъс Тайсън формулира предизвикателствата от техническа гледна точка. „Смятах, че имаме технически проблем и това е причината да не може да пускаме нови продукти достатъчно бързо. Мислех, че компанията има прекалено много системи, че те са много крехки и че, ако ги оправим, всичко ще е наред“, казва той. Това било през 2013 г., когато става ИТ директор в Intuit след 12 години работа в продуктовия отдел на софтуерната компания. 

Тайсън обаче бързо осъзнал, че в днешно време ИТ директорите с влияние не гледат на оперативното съвършенство като на най-важен измерител на успеха. Вместо това го разглеждат като отправна точка и бързо продължават напред начело на трансформационната промяна. 

„Трябваше да започнем да мислим за стойността, която предлагаме: дали това, което правя, ще отвори нови пазари, или ще намали броя на телефонните разговори, които провеждам относно плащанията? Продължаваме да използваме метрични показатели, но, честно казано, никой вече не се интересува от тях. Трябва да се фокусираме върху бизнес резултати и бизнес показатели“, коментира той.


За да прочетете цялата статия, е нужен абонамент.


X